28 d’abril de 2014

HAPPY Alacant i #eduHAPPY

   Ja podeu veure el nostre video-clip amb la cançó HAPPY. És el resultat de dos Projectes, el de Sisé: HAPPY Alacant, fet amb l'efecte croma, inserint clips gravats pels alumnes de sisé en Alacant (també gravats per mí) i gravacions a l'aula de música davant de la "tela verda". I #eduHAPPY, projecte col·laboratiu en el que participem tots els alumnes de primària a instàncies del professor Ramón Besonías de l'Instiutt San José de Badajoz (també  de Palabrejeando).
   Gràcies a tots els qui heu participat...sou uns artistes, com sempre !!!


...............................................................................................................................
      Alumnes de Primària :
      Demà dilluns a l'hora del pati gravarem les escenes per al video HAPPY. Recordeu serà a la pista de dalt, a les 11:00 h. Podeu dur gorres i ulleres de sol i sobretot: SOMRIURE I RITME !
 

     
                  MARÍA I LUCÍA      6É                                 AITANA  4RT

21 comentaris:

  1. Hola Paqui soc Nerea de 6A
    Son molt bonics els dibuixos molts petons

    ResponElimina
  2. Hola paqui soc Daniel.K de 6 B el video-clip de happy esta genial un beso adeuda!!!!

    ResponElimina
  3. Hola Paqui sóc Inés de 6é B, m´agarat molt el video s´ha quedat impressionant!!!!
    Fins demà

    ResponElimina
  4. Hola Paqui sóc Paula, s'ha quedat molt bé el video. Es felicite per el teu treball. Grácies per fer aquestes coses tan boniques. Petons.

    ResponElimina
  5. Hola Paqui! Sóc Alejandra.C de 6ºA, volia dirte que m'ha agradat molt el video de HAPPY Alacant i #eduHAPPY a quedat molt xulo!!!! I ha quedat molt graciós cuan han aparegut les profes. Ha sigut molt divertit fer el projecte!

    ResponElimina
  6. Hola Paqui sóc Luis de 4t A, he estat mirant el vídeo de eduHAPPY. I m'ha agradat molt perquè ha sigut divertit.

    ResponElimina
  7. Hola Paqui sóc Celia de 6é B i m'agradat moltisim el video. Espere que podem fer mes videos de aquestos antes d'anarnos a l'institut. Adeu!!

    ResponElimina
  8. Hola Paqui,
    som Maria, Sarah i Lucía de 6é A. Ens ha agradat molt el video de Happy.

    Adeu, fins aquest vespre

    ResponElimina
  9. Hola Paqui soc Joan.f de 6è A fer aques video ha sigut molt divertit i una esperiencia que mai terminara

    ResponElimina
  10. Hola Paqui, soc Cristina de 6é B , m'ha encantat el vídeo a quedat genial i era molt divertit .M'encanten aquets tipus de projectes !!!

    Adeu!!

    ResponElimina
  11. Me ha gustado participar en este video porque me e divertido bailando

    ResponElimina
  12. Hola Paqui sóc Laura de 4tA i volia dirte que el video t'ha quedat xulisisim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tambè que ha sigut molt bona idea posar minions de dibuixos i de gometes.Adeu fins demà.

    Laura

    ResponElimina
  13. Gràcies a tots...M'HAN AGRADAT MOLT els vostres comentaris !!!!

    ResponElimina
  14. Hola paqui,
    Soc Pau de 4t A et volvía dir que el video está Molt xulo. Adeu! Fins dema!

    ResponElimina
  15. Hola Paqui soc Soraya de 4 B m'an agradat els videos da happy.

    ResponElimina
  16. Hola Paqui soc Clara de 6é b i m'ha agradat molt el projecte EduHappy. Crec que es molt divertit i original. Gràcies per ser una professora que fa de tot.

    ResponElimina
  17. Hola Paqui soc Teresa de 6é B i m'ha agradat molt vídeo de HAPPY y tambe m'ha agradat participar va ser molt divertit.Adeu

    ResponElimina
  18. Hola Aquí soc Diego de 4 A y m'ha agrdat molt el projecte EduHappy

    ResponElimina
  19. Hola Paquí soc Andrea els vídeos de HAPPY son xulisims,es molt divertit. Els que no l'han vis us anime per a que el mireu GUAI.

    ResponElimina
  20. Hola Paqui sóc Lara de 6B ,queria dir-te que m'ha agradat molt aquest projecte (eduhappy) espere que podem fer un altre abans d'anar-nos-en del cole .

    ResponElimina

Deixa el teu comentari, gràcies.