12 de febrer de 2013

Per al Projecte "La Mediterrània": flauta Tercer Cicle.

              Anem a començar el Projecte de centre "La Mediterrània, la nostra mar" i des de l'Aula de Música ho fem amb el Cor i Miguel Ángel, cantant  "A la voreta del mar". No us perdau els efectes especials, les gavines cridaneres, les imatges que vaig gravar  al Cap de l'Horta...només falta olorar la mar.


Per a Cinqué: anem a estudiar les "Havaneres". Farem una Presentació en Drive per equips. Cantarem una i tocarem amb la flauta aquesta: (feu clic a la imatge)


           Per a Sisé: Anem a tocar una cançó del cantautor català Lluís Llach "Vaixell de Grècia". Ací teniu el Wix amb la partitura:


              I aquesta per a la Música a l'Edat Mitjana (clic)

               PER A TOTS:   COPIEU-LES AL QUADERN DE PARTIUTRES !!!!

5 comentaris:

  1. Aquest vídeo del cor es molt original! M'agrada moltíssim eixe fons.
    Sofía

    ResponElimina
  2. En la cancion de habanera sale una foto de una plaza y me suena de que e ido
    4b

    ResponElimina
  3. A mi també m´ha agradat molt i estic d´acord amb Sofía.És molt original!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Hola sóc Emma de 5é A m´ha agradat molt el video i estic d´acord amb Sofía.És molt original!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola Paqui,
    Soc Anna de 4ºa
    M'agrada molt aquest video i me encanta el fons q as posat

    ResponElimina

Deixa el teu comentari, gràcies.